goodbye ketiga

it was so great to remember all my sacrifice and strength in running the 3rd semester. as i told you before, in some my posting that i always try everything the best for 3rd semester. i've forgot for every my friend mistake during finishing a assigment together. i just want it gonna finish as well as i can do. even i'm sure that this semester my IP will be decreasing. ah whatever!

and taraaaaa, the scores has showed and i'm shocked! it's really unbelievable. for 8 subject, almost got in A kyaaaaaa alhamdulillahirabbilalamin praise God. it's really make me so happy because Allah still save my IP and maybe it depend on my effort to face an exam and do the assigment well. padahal awalnya gue sendiri juga ga yakin kalo semester 3 bakal jadi semester yang baik. udah hopeless duluan, desperate sepanjang hari di semester 3 bahkan sempat muncul ide buat kabur dari jurusan gila ini. but, Allah always listening always understanding, gue tau ko semuanya ini not only depend on me but always there Allah intervention.

terimakasih ya Allah masih memberikan kepercayaan buat manusia bego dan goblok ini untuk dapet IP sebegitu menakjubkannya. oke gue tergaskan, gue bukan orang SO, bukan juga orang yang gila nilai atau semacamnya. tapi gue adalah orang yang hidup dari beasiswa, entah apa yang bakal gue lakuin kalo gue ga dapet beasiswa karena nilai IP gue anjlok. yaah begitulah dinamika mahasiswa beasiswa selalu was was dengan IP. insya Allah next semester bisa lebih baik lagi. mungkin turunnya IP sekarang itu sebagai acuan bahkan sentilan dari Allah supaya gue bisa lebih paham bahwa semuanya ga akan ada luput dari balasan.

goodbye 3rd semester, thank you for all lesson inside and welcome to 4th semester with more amazing mood booster and more blast!

Comments

Popular posts from this blog

1

Jangan sombong, banyakin bersyukur

sahabat kakak